Categorie: "Sociale Media"

Sociale media gaan veel voor technologieconcern betekenen

Er bestaat geen twijfel over. Daar waar er nog bedrijven in de industrie en techniek zijn die veronderstellen dat  social media een tijdelijk hype is, is Frans-Pieter de Jong van Siemens Nederland van het tegenovergestelde overtuigd.

‘We staan aan de vooravond van een nieuwe ontwikkeling die veel voor de industrie gaat veranderen’, aldus De Jong, marketing communicatieadviseur bij de sector Industry en onder andere werkzaam voor de divisie Building Technologies. ‘Siemens is een innovatief concern als het gaat om techniek en dat willen we ook zijn waar het om social media gaat.’

Seminar helpt techbedrijven praktisch op weg met social media

IndustrialSocialMedia organiseert op 29 juni as. het eerste seminar in Nederland over social media specifiek voor bedrijven in de techniek en (high)tech. Het programma heeft een praktische insteek en helpt techbedrijven meer uit social media te halen.

Het seminar focust specifiek op de inzet van social media in het commerciële en marketingproces van technische producten en diensten.
 Behalve dat deelnemers wegwijs worden gemaakt in de wereld van Twitter, LinkedIn, YouTube en Facebook krijgen ze ook handreikingen om met social media te beginnen. ‘Concrete voorbeelden maken het voor techbedrijven makkelijker om met social media aan de slag te gaan’, zegt een van de sprekers, industrieel marketeer Jos Fleischeuer.