CRM (Customer Relationship Management) bestaat sinds de jaren ’80 en het is alom bekend dat CRM organisaties helpt processen te stroomlijnen en winsten te verhogen. Er zijn echter maar weinig organisaties die het meeste uit hun CRM systeem weten te halen. Veel gebruikers beschouwen en / of gebruiken het CRM systeem als de enige, alleswetende spil van alle activiteiten en informatie. Er is veel data beschikbaar, maar het levert weinig inzichten op. Dit leidt tot hoge verwachtingen én grote teleurstellingen. Hoe het wel moet? Lees het hieronder. →
Categorie: "Technologische innovatie"
Pizza eten aan interactieve tafel (video)
Een interactieve tafel die je helpt bij het samenstellen van je pizza. Dat is de toekomstvisie van de Pizza Hut die het innovatieve concept bedacht met Chaotic Moon Studios.
→
Hennessey Venom GT haalt 435 km per uur, officieus de snelste productieauto
Google komt met Project Tango: 3D-modellen van ruimtes maken (video)
Geluid laat objecten zweven (video)
BH bepaalt of het ware liefde is (video)
De (on)zin van drones, 3D-printers, Google Car en Google Glass (video)
Toyota werkt aan auto met brandstofcel (video)
Een brandstofcel die van waterstof en zuurstof elektriciteit maakt. Dat is de aandrijving van de futuristisch ogende Toyota FCV-R.