Hightech boodschappenhulp

Herken je dit? Je staat voor een schap en twijfelt wat je precies zult kopen. Binnenkort zou je daarbij wel eens een handje geholpen kunnen worden en voordat je het beseft is je keuze gemaakt.

Dit kan met een nieuw systeem met de fraaie naam Next Generation Meal Planning Solution dat werkt op basis van gezichtsherkenning. Nadat een camera voor een scherm het gezicht van de consument heeft geanalyseerd, doet de digitale verkoper op basis daarvan een aankoopsuggestie. Ook het tijdstip van de dag wordt in de aanbeveling mee genomen. Het videosysteem herkent niet alleen het geslacht en leeftijd, maar ook  het aantal mensen dat in de rij staat.

Bent u eindbeslisser?

Bekijk resultaten

Loading ... Loading ...

Lees ook:Gezichtherkenning zorgt voor klantspecifieke reclame (video’s)
Lees ook:Audi R8 e-tron eerste auto met amoled-spiegel
Lees ook:Weer groei digitale TV
Lees ook:Slimme meters in de aanbieding
Lees ook:Led-bril weert Google Glass (video)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.