Optimaliseer de afstemming tussen het bedrijf en de ICT-afdeling

ICT wordt voor ieder bedrijf steeds belangrijker. Door de ICT zo goed mogelijk af te stemmen op de werkzaamheden van de onderneming kunnen er betere resultaten behaald worden en een hogere klantentevredenheid. Mproof kan ondernemingen helpen om het maximale uit de ICT te halen. Waarom zou je het wiel opnieuw proberen uit te vinden? Wij zijn een zogenaamde Service Management specialist. Door onze software en diensten kunnen wij met ICT toepassingen alle afdelingen van de onderneming optimaliseren.

Eerst de processen, dan pas automatiseren

In bedrijven is er winst te behalen door te automatiseren. Een investering zal zich snel terugverdienen. Toch blijkt vaak dat met automatisering niet het maximale rendement te behalen is. Dit gebeurt omdat de processen binnen de onderneming niet perfect op elkaar ingesteld zijn. Bij het automatiseren is stap één om de processen binnen alle afdelingen op elkaar af te stemmen. De afdelingen Financiën, HR en Facilitair moeten niet vergeten worden bij het investeren in IT. Met IT Service Management kunnen ondernemingen naar een hoger plan getild worden.

Wat is IT Service Management?

Ondernemingen moeten de klant centraal stellen. Door de focus te leggen op het leveren van producten, wordt niet het maximale uit de mogelijkheden gehaald. Bijvoorbeeld de service bij betaling, de levering en de afwikkeling van vragen kan voor klanten het verschil maken. Het gaat om het product, maar door de service op een hoog niveau te brengen wordt de klanttevredenheid verhoogd. Dit is tegenwoordig doorslaggevend.

Wat kunnen wij voor u doen?

Met onze ITSM Service Management Software kunnen wij binnen iedere onderneming het maximale uit ICT halen. Onze toepassingen worden de rode draad binnen het bedrijf. Dit doen wij in 7 stappen die wij volledig kunnen begeleiden. Stap 1 is het optimaliseren van de processen. Hierbij worden alle afdelingen van het bedrijf betrokken. In de volgende stappen wordt er onder andere gekeken naar de procedures en de inrichting van de ICT oplossingen. Ook de medewerkers worden wegwijs gemaakt met een werkinstructie.

Na het doorlopen van de 7 stappen zijn niet alleen de processen goed op elkaar afgestemd, ook de interne communicatie is geperfectioneerd en gericht op gemak, effectiviteit en klanttevredenheid.